• Raport tygodniowy - 16 sierpnia 2016

    Nowe dźwięki, naprawa oświetlenia, zmiany w ekonomii lootu

    Czytaj Dalej »
  • Raport tygodniowy - 2 sierpnia 2016

    Kolejki do serwerów, nowe dźwięki oraz aktualizacje do dynamicznego lootu

    Czytaj Dalej »
  • Plaże Czarnorusi, sobota 16:00

    Zapraszamy!

    Czytaj Dalej »

SERWER #1 - ZAMKNIĘTY

Survivor Adios
Aktualności
04.04.2016
- Widget

Czego możemy się spodziewać w 0.60?

Jak już wcześniej pisałem, ostatnio ciężko jest znaleźć tak dużo materiałów dotyczących DayZ niż jeszcze rok temu. Na szczęście istnieją jeszcze osoby, które potrafią wyłowić informacje dotyczące rozwoju gry i zebrać je "w kupę". Trafiłem na filmik SILO, który jest drugą częścią, a który zawiera trochę wizualizacji tego co pojawi się niedługo w grze. Polecam obejrzeć całość, jeżeli jednak nie interesuje Was wszystko, poniżej znajdziecie listę z czasami oraz tym co w nich znajdziecie.

CZĘŚĆ 1

 

00:15 - nowa broń - M72 LAW (granatnik przeciwpancerny), UZI, Steyr Scout Rifle (snajperka), M249 SAW. Lektor wspomina również że broń będzie się spawnować z losowymi dodatkami, również z magazynkiem.

01:04 - AH6 Little Bird

01:34 - nowe dźwięki tła (ambient) oraz zombiaków

02:03 - TISY - skażona baza w północno-zachodnim narożniku mapy, wejście do bazy tylko w odpowiednim stroju ochronnym

03:14 - nowy renderer

CZĘŚĆ 2

00:15 - zmiany na mapie, zielony kolor pokazuje FPSy w terenie, następnie widzimy zmiany mapy w dużych kluczowych miejscach, np. Czerno. Są screeny z nowego Czerno.

02:15 - drapieżniki-wilki

02:42 - nowa broń i sprzęt - pistolet na strzałki, tazer, OTs-14 "Groza" (OC-14), granatnik przeciwpancerny RPG-7, Saiga 12, karabin maszynowy PKM, gogle noktowizyjne

04:44 - nowe pojazdy - motocykl terenowy, rower

05:34 - ekonomia lootu, pokazany w praktyce program do zarządzania strefami lootu (rozmawialiśmy o tym kiedyś na shoutboxie). Programem można ręcznie zaznaczać teren w którym występuje dany tier lootu. Lektor wspomina również o podziale sprzętu na mapie, jedno miasto może spawnować więcej plecaków, inne więcej odzieży. Wymagana więc będzie podróż po całej Czarnorusi żeby zebrać wszystko czego potrzebujemy.

06:47 - animacje - pokazany w praktyce system, który pozwala na użycie 2 animacji jednocześnie (co było nieosiągalne w poprzednim systemie)

07:37 - nowe zombiaki - dzięki zastosowaniu nowych rozwiązań i szablonów będzie znacznie więcej różnie wyglądających zombiaków

07:57 - HUD - widzimy tutaj koncept interfejsu użytkownika oraz inwentarza

 

 

 

 

 

 

Kliknij tutaj aby skomentować na forum