• Raport tygodniowy - 16 sierpnia 2016

    Nowe dźwięki, naprawa oświetlenia, zmiany w ekonomii lootu

    Czytaj Dalej »
  • Raport tygodniowy - 2 sierpnia 2016

    Kolejki do serwerów, nowe dźwięki oraz aktualizacje do dynamicznego lootu

    Czytaj Dalej »
  • Plaże Czarnorusi, sobota 16:00

    Zapraszamy!

    Czytaj Dalej »

SERWER #1 - ZAMKNIĘTY

Survivor Adios
Aktualności
27.03.2014
- Widget

Pomysły graczy - cz. 4 "Otoczenie"

W dziale "POMYSŁY" umieszczamy informacje dotyczące gry, których autorami są gracze ze środowiska DayZ. Niektóre pomysły są warte uwagi, dlatego chcielibyśmy je Wam zaprezentować. Miejcie jednak świadomość, że pomysły wychodzą od graczy i nie mamy gwarancji, że zobaczymy je w grze.

 

POMYSŁY POTWIERDZONE PRZEZ TWÓRCÓW GRY

  • Wszystkie budynki otwarte (można do nich wejść)
  • Więcej garaży, żeby schować pojazdy
  • Rozwinięcie północnej części mapy
  • Balans "atrakcji" na mapie (żeby ludzie krążyli po mapie w jakimś celu)
  • Powiększona mapa
  • Otwierane szafki, szuflady, skrzynie itd. (być może trzeba będzie znaleźć do nich klucz)
  • Więcej wysp
  • Więcej źródeł wody (jeziora/studnie)
  • Większa wyjątkowość miast (chyba chodzi o to żeby każde miasto było wyjątkowe, inne niż pozostałe)
  • Strumyki

POMYSŁY CZĘŚCIOWO POTWIERDZONE

  • Miasto wielkości Czerno w północno-zachodniej części mapy
  • Pasy gęstej mgły
  • System kanałów ściekowych pod największymi-kluczowymi miastami
  • Inne opcje przechowywania przedmiotów (szafki, szafki na buty)
  • Ekstremalne warunki pogodowe
  • Nowe budynki-posterunki policji, sklepy z bronią, centra handlowe, parki rozrywki, sklepy narzędziowe, garaże mechaników, sklep z militariami, sklepy odzieżowe, więzienia, przychodnie w małych miasteczkach itd.)
  • Trawa w większej odległości (poprawa problemu z widzialnością gracza w odległości)
  • Więcej zwierząt oraz szczury
  • Przerabianie domów, barykadowanie okien itp.
  • Większa uwaga skupiona na polowaniu
  • Rodzaj malowania/znakowania świata
  • Pory roku
  • Przedmioty wymagające więcej niż 1 osoby aby je ruszyć (szafy, półki, ciała itd.)
  • Szafy, komordy, apteczki na ścianie spawnujące loot

POMYSŁY BEZ KOMENTARZA TWÓRCÓW

  • System pogody z moda do Stalkera "AtmosFear 3" lub coś podobnego
  • Wraz z rozbudowanym systemem pogody możliwość zobaczenia złej pogody w oddali, np. padający deszcz w sąsiednim mieście lub błyskawice w oddali
  • Rzeki
  • Budynki rządowe
  • Ogniska niemożliwe do rozpalenia na zewnątrz podczas deszczów
  • Więcej martwych ludzkich ciał w otoczeniu (scenki w stylu samobójstwo, ludzie walczący ze sobą itp.)
  • Trwałe plamy krwi na ścianach do czasu restartu serwera
  • Stada lecących ptaków
  • Śmietniska
  • Możliwość tworzenia znaków (np. z desek)
  • Popsute śmieciarki
  • Place budowy wraz całym wyposażeniem budowlanym (rozbite buldożery, płaskie kawałki ziemi, kopce, inne maszyny budowlane)
  • Sępy krążące nad zwłokami, które podlatywałyby do zwłok jeżeli w pobliżu nie ma graczy
  • Strychy w budynkach
  • Zakopywanie sprzętu (a wraz z tym wykrywacze metalu)
  • Studnie mogłoby być naprawiane jeżeli są uszkodzone
  • Pompy wodne mogłyby być naprawiane jeżeli są uszkodzone
  • Tunele
  • Pola kukurydzy
  • Jaskinie i kopalnie
  • Lustra w domach
  • Trzeszczenie i trzaskanie drzwi przy otwieraniu/zamykaniu
  • Podziemne części Czarnorusi
  • Wysokie zarośla aby łatwiej ukryć łódź
  • Domki na drzewach
  • Jeżeli gracz zetnie drzewo, kawałki drzewa będą gubione (ułatwienie tropienia gracza)
  • Namioty używane jako schronienie, ciepły kąt
  • Możliwość darcia i przenoszenia czyichś namiotów
  • Dojenie krów i kóz
  • Budowanie stanowisk łowieckich
  • Ptaki na ziemi, które odlatują przestraszone
  • Więcej punktów spawnu
  • Złomowiska aut
  • Cmentarze
  • Punkty orientacyjne
  • Różne gęstości lasów
  • Martwi spadochroniarze
  • Miejsca do ukrycia się (śmietniki, szafy)
  • Możliwość siadania na meblach (np. na krześle)
  • Miejskie syreny uruchamiane przez graczy
  • Rozpryski krwi na przedmiotach z którymi ranny gracz ma kontakt
  • Śnieg
  • Używalne piecyki w domach uwalniające dym przez komin
  • Jako dodatek do pomysłu z podziemnymi bazami, możliwość tworzenia podziemnych chatek, hodowla roślin i zwierząt, zbieranie wody
  • Pieniądze w grze znajdowane jako przedmioty, może gracze będą ich używać może nie ale opcja dobrze żeby była
  • Świeczki w domach, które można zapalić (na stołach, oknach itd.)
  • Więcej opcji tworzenia zapór na drodze niż tylko jeże przeciwczołgowe
  • Graffiti z wiadomościami
  • Ośrodek zimowy/narciarski na północy
  • Trasy turystyczne, parki wspinaczkowe w Czarnorusi
  • Więcej roślinności w miastach (natura wracająca do opuszczonych miast)
  • Słoneczniki, maki itd.
  • Silosy rakietowe ze spawnem lootu o wysokiej jakości
  • Balota jako lotnisko cywilne a nie wojskowe
  • Systemy alarmowe w niektórych budynkach
  • Drzewa z możliwością wspinania na nie
  • Możliwość podpalania opon

Kliknij tutaj aby skomentować na forum