• Raport tygodniowy - 16 sierpnia 2016

    Nowe dźwięki, naprawa oświetlenia, zmiany w ekonomii lootu

    Czytaj Dalej »
  • Raport tygodniowy - 2 sierpnia 2016

    Kolejki do serwerów, nowe dźwięki oraz aktualizacje do dynamicznego lootu

    Czytaj Dalej »
  • Plaże Czarnorusi, sobota 16:00

    Zapraszamy!

    Czytaj Dalej »

SERWER #1 - ZAMKNIĘTY

Survivor Adios
Aktualności
23.06.2016
- Widget

Raport tygodniowy - 21 czerwca 2016

Brian Hicks / Dyrektor kreatywny

 Jak już zapewne zdążyliście zauważyć, na serwerach stabilnych pojawiła sie wersja 0.60, kolejny krok w stronę wydania wersji 1.0. Jak zwykle bywa, pojawiły się krytyczne błędy w wersji, nad którymi obecnie pracują twórcy, a które będą naprawione w hotfixie. Równolegle trwają prace nad kolejną wersją, 0.61.

Lista poprawek nad którymi trwają prace

  • crashe serwerów wynikające ze sztucznej inteligencji
  • problemy z odświeżaniem czasu życia kontenerów
  • znane metody kopiowania przedmiotów
  • pozycja pojazdów i ich persistence

Kamienie milowe dla wersji 0.60

  • nowy renderer - zaimplementowane
  • losowe dodatki i wyposażenie - zaimplementowane
  • nowy mechanizm przeładowania - zaimplementowane
  • 60-slotowe serwery - zaimplementowane

Kamienie milowe dla wersji 0.61

  • kolejka logowania na serwer
  • system audio z aktualizacji Eden z Arma 3
  • aktualizacja dźwięków broni do nowego systemu audio
  • dynamiczny spawn zombiaków
  • drapieżniki (wilki)

W trakcie RTX w Austin w Teksasie Hicks będzie mówił o 0.61 i zaprezentuje wczesne wersje nowych systemów. Oczywiście poinformuję Was jak tylko to nastąpi.

Viktor / Kierownik animatorów

Zespół animatorów od jakiegoś czasu wymienia animacje na trochę lepiej dopracowane. Z najnowszych które niedługo zobaczymy w grze to montowanie i demontowanie drzwi pojazdów, nowe animacje przeładowania Winchestera i M249 oraz nowe animacje bezczynności i ataku na drzwi zombiaków.

Nowe animacje postaci umożliwiają też trzymanie przedmiotów w trakcie celowania. Zmianie ulegają też animacje zmiany pozycji i poruszania się. Nowe animacje są świetne, bardzo dobrze reagują na zmiany sterowania, a przejście pomiędzy nimi jest płynne. Możemy dla przykładu zacząć biec i kucnąć w tym samym czasie jednocześnie podnosząc broń. Nie będzie w takich procesach żadnych przerw czy ograniczeń.

Na liście prac do zrobienia w najbliższych tygodniach znajduje się poprawa dynamiki poruszających się postaci, dopracowanie zachowania się kamery oraz nowe animacje przeładowania.

Andrej Senkevic / Kierownik programowania dźwięku

Od chyba początku rozwoju DayZ nie słyszeliśmy słowa od działu dźwiękowców. Najwyższy czas, bo w aktualizacji 0.61 nadejdą spore zmiany. Implementowany jest nowy system dźwięku, który będzie kolejnym elementem silnika Enfusion, a konkretnie jego części audio. W następnych aktualizacjach usłyszymy więc zupełnie nowe dźwięki wystrzałów z broni, z nowymi parametrami zasięgu, tłumienia, częstotliwości. Dzięki tym zmianom będziemy mogli precyzyjniej określić z której strony strzelano. Będziemy mogli z większą precyzją określić z jakiej broni strzelano.

Nadchodzi również aktualizacja dźwięków otoczenia, pojazdów, broni ręcznej i dźwięków postaci, które będą pasować do nowych animacji, o których już mówiono.

Źródło: Status report 21 June 2016

 

 

Kliknij tutaj aby skomentować na forum